1e week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Stan Baltus - WaarBenJij.nu 1e week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Stan Baltus - WaarBenJij.nu

1e week

Door: Stan

Blijf op de hoogte en volg Stan

11 Januari 2017 | Curaçao, Willemstad

Aijo Allemaal,

ik ben inmiddels al weer ruim 1 week op het eiland. ik lig u in de hangmat dit verslag te schrijven.
heb nu lekker 2e dag oprij vrij. Morgen mogen we weer aan het werk.
het is een leuke omgeving om in te werken.
straks als het op klaart ga ik misschien even met een huisgenootje naar het strand (Mambo Beach).
gister heb ik beetje in me huisje schoongemaakt en met een aantal collega naar het strand geweest Santa Barbara. Vanavond woensdag is stapavond bij Cabana beach daar ga ik met een paar andere huisgenootjes heen. vandaag beetje chillen.
ze zijn al de hele ochtend bezig met het bestrijden van witte mieren ook wel termieten genoemd. aanstaande vrijdag 13 janauari komen mijn ouders en zusje naar Curacao om mij op te zoeken en natuurlijk lekker naar het strand.
heb de afgelopen weken mooie dingen gemaakt waaronder ijs gedraaid in de ijsmachine.
ik ga nu even een filmpje kijken

schrijf jullie later mazzel


  • 11 Januari 2017 - 18:46

    Marjolein:

    Hey Stan,
    Wat leuk om te lezen,joh!!! En fijn dat je je zo goed vermaakt met leuke huisgenoten....
    Heel veel plezier met je ouders en Juul!!!
    Dikke X Lein

  • 11 Januari 2017 - 22:37

    Christina:

    Leuk verhaal Stan!

  • 11 Januari 2017 - 23:42

    Nelly:

    Hoi stan. Ben blij dat je het naar je zin hebt. En lekker warm. Hier wordt het kouder dit weekend en volgende week. En sneeuw zeggen ze. Mex was hier vanmiddag en wilde alles weten over nonno en z'n broers en zussen en nonno's ouders en van onze families. Hij moet dit doen voor school, een stamboom maken van z'n familie. Alles gaat hier verder z'n gangetje. Jij maakt lekkere dingen zie ik op facebook. Top. Heel veel plezier met Chrissy, Cor en July. Dikke kus.
    Oma Nelly en Nonno

  • 12 Januari 2017 - 09:22

    Chantal :

    Wat geweldig om zo je reis te volgen.lang leve internet!! Super dat alles goed gaat daar.

  • 18 Januari 2017 - 19:52

    Oma En Opa:

    Hoe is het op dat verre eiland. Hier is het een beetje winter gaat alles naar wens?Wij horen wel hoe het met de kok gaat gr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2017

Na 5 maanden is het mooi geweest

24 Februari 2017

2,5 maanden

30 Januari 2017

Ruim 1 maand op Curacao

20 Januari 2017

Bijna 3 wekenw

11 Januari 2017

1e week
Stan

Actief sinds 30 Dec. 2016
Verslag gelezen: 491
Totaal aantal bezoekers 8056

Voorgaande reizen:

30 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: