Na 5 maanden is het mooi geweest - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Stan Baltus - WaarBenJij.nu Na 5 maanden is het mooi geweest - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Stan Baltus - WaarBenJij.nu

Na 5 maanden is het mooi geweest

Blijf op de hoogte en volg Stan

26 Mei 2017 | Nederland, Alkmaar

Bon tardi.

het is een tijdje geleden dat ik voor het laatste heb geschreven.
ik ben inmiddels weer terug in Nederland na 5 maanden te hebben mogen genieten van Curacao vond ik het mooi geweest. Heb mooie dingen gemaakt en gezien. aardige mensen leren kennen
dit is een kort verslag heb eigelijk niet heel veel te melden

Ayoo Bon Weekend

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Alkmaar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2017

Na 5 maanden is het mooi geweest

24 Februari 2017

2,5 maanden

30 Januari 2017

Ruim 1 maand op Curacao

20 Januari 2017

Bijna 3 wekenw

11 Januari 2017

1e week
Stan

Actief sinds 30 Dec. 2016
Verslag gelezen: 1725
Totaal aantal bezoekers 8052

Voorgaande reizen:

30 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: