Kunbai Papiaments voor hallo - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Stan Baltus - WaarBenJij.nu Kunbai Papiaments voor hallo - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Stan Baltus - WaarBenJij.nu

Kunbai Papiaments voor hallo

Door: Stan

Blijf op de hoogte en volg Stan

06 Januari 2017 | Curaçao, Willemstad

Kunbai allemaal

Vandaag mijn 2e werkdag gehad bij Zest op Curaçao. Wat een leuke werkomgeving leuke mensen om mee tewerken heel vriendelijk.
Heb de afgelopen 2 dagen pattiserie gestaan dat zijn desserts ook maak ik koekjes voor bij de koffie en macarons ook maak ik brood.
Ik ben verantwoordelijk voor dat alles wat onder de pattiserie valt bij te houden en te bestellen.
Vandaag was stond ik voor het eerst alleen aan de pattiserie.
Heb daar Amuse pannenkoeken en desserts meegegeven best pittig druk heb je het dan maar wel erg leuk.
Heb het hier onwijs naar mij zien lekker weer mooie omgeving mooi eiland

Tot snel
Asta la vista

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2017

Na 5 maanden is het mooi geweest

24 Februari 2017

2,5 maanden

30 Januari 2017

Ruim 1 maand op Curacao

20 Januari 2017

Bijna 3 wekenw

11 Januari 2017

1e week
Stan

Actief sinds 30 Dec. 2016
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 8041

Voorgaande reizen:

30 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: