Ruim 1 maand op Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Stan Baltus - WaarBenJij.nu Ruim 1 maand op Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Stan Baltus - WaarBenJij.nu

Ruim 1 maand op Curacao

Blijf op de hoogte en volg Stan

30 Januari 2017 | Curaçao, Willemstad

Hallo allemaal

Wat gaat een maand toch snel voorbij.
Heb in de eerste maand veel gedaan.
Vond de eerste maand wel de zwaarste maand omdat je eigenlijk helemaal om 0 begint je moet iets opbouwen en dat is in het begin best lastig. 2 weken geleden waren mijn ouders nog op Curaçao. Hebben het onwijs gezellig gehad met z'n 4en Juul m'n zussie was ook mee.
Met iedereen gaat het goed.
M'n werkomgeving is ook leuk.
Afgelopen week begon leuk de week van 29-01-17.
Heb met 2 mensen die hier op ons complex verbleven Mirna en Jochem de christoffelberg beklommen op Curaçao.
Afgelopen woensdag 25 januari heb ik een auto ongeluk gehad er reed een uit achter mij op me in en is doorgereden door die klap heeft mijn nek het zwaar te voortduren gehad ik heb de heleweek met een nekkraag rondgelopen zodat m'n nek geen beweging kreeg.
De dokter hier op het eiland heeft gezegd dat het een wiplash was. Maar zover ik weet is dat een scan voor nodig.
Maar verder gaat het wel goed hier alleen nog wel last van m'n nek dat duurt nog wel een tijd voordat dat over is dus dat word geen gekke dingen doen. Gezondheid staat altijd op nummer 1.
Het is in z'n situatie dat de mensen in Nederland niets voor je kunnen betekenen.
Gelukkig staan m'n huis genoten voor me klaar op dag van het ongeval heeft een huisgenoot van mij mij naar de huisarts gereden.
Maar genoeg over dit.

Het regen seizoen is inmiddels voorbij en de temperatuur gaat omhoog. Dat is lekker maar soms iets te warm
Ik ga vandaag 30-01-17 weer proberen te werken kijken hoe m'n nek daarop gaat reageren

Jullie horen snel van me

Laterzz

  • 30 Januari 2017 - 06:50

    Marjolein:

    Jeetje Stan,
    Wat een gedoe,hè?!? Goed dat je nu weer aan het werk gaat!!!
    Afleiding!!! En aan leuke dingen denken......
    Sterkte en probeer weer te genieten...!!!
    Dikke X Lein

  • 30 Januari 2017 - 22:36

    Nelly:

    Hey Stan, top weer zo'n verslag van je. Balen van zo'n gast die achterop je reed. Hopen dat je nek snel pijnvrij is.
    Hier is alles ok alleen dat AZ gisteren verloor. Maar ze zijn wel door voor de beker. Hopen maar dat ze dan wat beter spelen. Hier is het niet zo koud meer maar niet zo warm als bij jou.
    Mex is gisteren vertrokken naar Oostenrijk met z'n klas. Mooi he. Lekker skien.
    Heb je Flikken Maastricht nog gezien? Wordt allemaal herhaald hoor in de zomer. Heb je lekkere dingen gemaakt en hebben ze misschien ook andere groenten? Laat het me weten.
    Nou heel veel liefs en dikke zoen uit Alkmaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2017

Na 5 maanden is het mooi geweest

24 Februari 2017

2,5 maanden

30 Januari 2017

Ruim 1 maand op Curacao

20 Januari 2017

Bijna 3 wekenw

11 Januari 2017

1e week
Stan

Actief sinds 30 Dec. 2016
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 8042

Voorgaande reizen:

30 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: