2,5 maanden - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Stan Baltus - WaarBenJij.nu 2,5 maanden - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Stan Baltus - WaarBenJij.nu

2,5 maanden

Door: Stan

Blijf op de hoogte en volg Stan

24 Februari 2017 | Curaçao, Willemstad

bon tardi

Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst een verslag heb geschreven. Het regenseizoen is zo goed als voorbij, het heeft ongeveer ander halve week geleden voor het laatst geregend hier op het eiland. het is sinds dien erg warm en er staat weinig wind dat komt omdat er nu in europa een storm woed waardoor de real feel rond de 40 graden ligt.
zit nu bijna 2 maanden op het eiland het gaat best snel.
bij best gaat het op zn gangetje. we klokken sinds deze week in ben een inlog systeem dat is wel even wennen.
zo worden de uren nauwkeurig bijgehouden en zo word ook de tip berekend.
hebben sinds kort een aantal nieuwe huisgenootjes waar ik het wel mee kan vinden. Met een van de nieuwe huisgenootjes train ik bij de challange sportschool hier op het eiland.
Ook ben ik vorige week op mn vrije dag naar cas abop geweest.
Dat vind ik een van de mooiste stranden hier op curaçao.
ben ongeveer 1,5 maand geleden gewisseld van auto rijd nu in een midden klasse kia rio uit 2005. een prima auto alleen vrees 1 op 1 emmer aan brandstof.
heb sinds ik op het eiland zit al 3 x mn banden moeten verwisselen omdat ik die helaas lek reed.
Op het werk zijn we bezig met de nieuwe menu kaart, waarover ik best veel inspraak heb gehad, dan alleen over de dessert kaart

  • 15 Maart 2017 - 16:16

    Nelly:

    Leuk weer zo'n verslag af en toe. Dan blijven we een beetje op de hoogte en of je het naar je zin hebt. Hier is alles ok en vooral vandaag lekker weer. Nonno en ik hebben voor de eerste keer buiten gezeten. Nonno is druk met de tuin dus dat wordt weer lekker veel groenten van de zomer.
    Heel veel groeten en een Big Hug

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2017

Na 5 maanden is het mooi geweest

24 Februari 2017

2,5 maanden

30 Januari 2017

Ruim 1 maand op Curacao

20 Januari 2017

Bijna 3 wekenw

11 Januari 2017

1e week
Stan

Actief sinds 30 Dec. 2016
Verslag gelezen: 461
Totaal aantal bezoekers 8051

Voorgaande reizen:

30 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: