Bijna 3 wekenw - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Stan Baltus - WaarBenJij.nu Bijna 3 wekenw - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Stan Baltus - WaarBenJij.nu

Bijna 3 wekenw

Blijf op de hoogte en volg Stan

20 Januari 2017 | Curaçao, Willemstad

Bondia

Hallo allemaal,

Ik ben nu bijna 3 weken op Curaçao. Wat gaat de tijd toch snel als je bezig bent.
De afgelopen week zijn mijn ouders en zusje op het eiland geweest, hebben op m'n vrije dagen leuke dingen gedaan afgelopen dinsdag was het plan om naar mambo beach te gaan maar mijn auto had daar geen zin in. Die was stuk, heb de verhuurder gebeld en die hebben de auto die zelfde dag nog gemaakt. Die dag hebben we maar bij mijn werk op het stand gelegen.
Gisteren woensdag 18 januari zijn we naar een van de mooiste plekken van Curaçao geweest, is wel een stukje rijden maar dan heb je wel wat. Zijn naar karakter geweest foto's volgen nog. Het voelde als een korte vakantie maar was natuurljk mijn weekend.
Vandaag 19 januari zijn mijn ouders en zusje terug naar Nederland gegaan. Erg jammer daar die moeten ook weer aan het werk dus ik ook.
We hadden vandaag privat diner van 37 man. Er ik mij vandaag vertelt dat ik van de patisserie doorschuif naar de garde koude kant voorgerechten waar ik morgen 20 januari sta.
Heb tot nu toe mooie dingen gemaakt.


Lieve mensen, ik ga maar eens maar bed vandaar weer hard gewerkt
Tot snel

Laterzz

  • 20 Januari 2017 - 19:13

    Nelly:

    Leuk verslag weer stan en mooi je te zien met juul haar face time.
    Veel succes op je nieuw afdeling.
    Liefs

  • 22 Januari 2017 - 10:04

    Ivonne Leek:

    Hoi Stan, wat gaat de tijd toch snel! Heel veel plezier daar in Curacao en dat je er veel leert!
    Veel succes. Knuffels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2017

Na 5 maanden is het mooi geweest

24 Februari 2017

2,5 maanden

30 Januari 2017

Ruim 1 maand op Curacao

20 Januari 2017

Bijna 3 wekenw

11 Januari 2017

1e week
Stan

Actief sinds 30 Dec. 2016
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 8038

Voorgaande reizen:

30 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: