Heen reis - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Stan Baltus - WaarBenJij.nu Heen reis - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Stan Baltus - WaarBenJij.nu

Heen reis

Door: Stan Baltus

Blijf op de hoogte en volg Stan

02 Januari 2017 | Curaçao, Willemstad

Reisverslag heen reis

Hallo allemaal 6:15 ging de wekker om richting Schiphol te rijden ca 6:45 reden we van huis weg het was ongeveer 40 minuten rijden naar de luchthaven.
Daar aangekomen heb ik mijn koffer ingechecked wat was het alle jesus druk dat heb je natuurlijk al snel in de vakantie periode de paspoort controle en security check ging voor mijn gevoel allemaal vrij snel een maal door de controle heen heb ik met mijn moeder die me weg bracht even wat gegeten en wat gekocht voor de house warming met de huisgenoten om het zo naar even te noemen.
Daarna zijn we richting de gate gegaan en ben ik richting Curaçao vertrokken helaas waren we 60 minuten te laat vertrokken omdat sommige passagiers wat later waren vanwege de enorme drukte sommige passagiers hebben de vlucht helemaal niet gehaald waardoor die koffers uit het toestel gehaald moesten worden de vliegtijd naar Curaçao was z'n 8 uur en 30 minuten dat is 45 minuten sneller dan normaal we hadden best wat wind mee en de turbulentie was best hevig.
Heb onderweg een paar uurtje geslapen.
Er zaten super aardige mensen naast me 2 kinderen om precies te zijn heb met hun wat spelletjes gedaan om de tijd te doden ook heb ik natuurlijk wat filmpjes gekeken.
Ben rond 14:40 geland lokale tijd op Curaçao. Ben op gehaald door een van de gasten van huisvesting Curaçao. Die hebben me maar het huis gebracht daaraangekomen ben ik opgevangen voor Nigel een huisgenoot van me ben samen met hem naar Mambo beach gegaan het strand hier vlak bij. Hebben daar de finale van het darten gekeken.
Zitten nu aan de tafel gaan zo wat eten en boodschap halen.

Het weer is super lekker warm
Schrijf snel weer

• 03 Januari 2017 - 07:43

Marieke :

Heey Stan, wat spannend allemaal en wat stoer dat je dit doet! Geniet van de heerlijke warmte :). Wanneer begin je met werken?

• 03 Januari 2017 - 13:10

Nelly:

Mooi reisverslag Stan. Leuk om te lezen. Veel succes en liefs.

• 03 Januari 2017 - 15:42

Sandra:

Super leuk om te lezen Stan!!!

• 03 Januari 2017 - 16:08

Mirry En Aad:

wat een goed verhaal van je stan leuk om je zo te kunnen volgen